The White Star Division - Wisła Kraków

Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Wisła Kraków > Wisła Kraków - piłka nożna
Nazwa użytkownika
Hasło

Wisła Kraków - piłka nożna Tutaj możesz spokojnie i rzeczowo porozmawiać o wszystkich tematach związanych z "Białą Gwiazdą". Pokój z założenia zawierać ma tematy dotyczące drużyny.

Wyświetl wyniki ankiety: Wisła w Gdańsku...
wygra więcej niż jedną bramką 221 57,11%
wygra różnicą jednej bramki 117 30,23%
zremisuje 13 3,36%
przegra 15 3,88%
nie wiem, nie znam się na tym 21 5,43%
Głosujących: 387. Nie możesz głosować w tej ankiecie

Odpowiedź

Narzędzia tematu Tryby wyświetlania
prober
Senior Member

Od: 08.2008

Ignoruj użytkownika Pomoc
Stary 17.05.2009, 17:35. [29. kolejka] LECHIA Gdańsk - WISŁA Kraków, sobota 23.05.2009 17:00
Przedostatnia kolejka i trzeci kolejny mecz Wisły o absolutnie najwyższą stawkę.
Przypuszczalnie właśnie między 17:00 a 19:00 w Gdańsku, Warszawie i Wrocławiu rozstrzygną się losy Mistrzostwa Polski 2009. Jeżeli Wisła wywiezie trzy punkty z Gdańska - złoto będzie bardzo blisko Krakowa.
Gospodarzom nie zabraknie motywacji, walczą o utrzymanie. Są na ostatnim bezpiecznym miejscu w lidze, Cracovia i Górnik mają tylko jeden punkt mniej na koncie.

Jesienią Wisła wygrała 3:0. Historii bezpośrednich spotkań w ostatnich latach nie ma, Lechia gra pierwszy sezon w ekstraklasie (warto dodać, że jeszcze 6 lat temu występowała w... klasie okręgowej ). Ale nie zmienia to faktu, że właśnie ta drużyna może odebrać Białej Gwieździe upragniony tytuł mistrzowski...

Wisła wygrywając w Gdańsku zapewni sobie mistrzostwo, jeżeli zajdą obydwa poniższe warunki:
1) Legia nie wygra we Wrocławiu
2) Lech przegra w Warszawie

Tabela:
Kod:
1. Wisła   28  58  17- 7- 4
2. Lech    28  57  16- 9- 3
3. Legia   28  57  17- 6- 5
4. Polonia 28  50  14- 8- 6
5. GKS     28  50  16- 2-10
Grają rywale:
Polonia - Lech
Śląsk - Legia
GKS - Arka