ABG22 napisał(a):

--------------Miskiewicz----------------
Jovic------Guzmics-----Sadlok-------Pietrzak
---------------------------Uryga----------------
-----------Brlek-------------------------------
------------------Wolski-----------------
Bala----------------------------------WDG
-----------------Drzazga-----------
|
Paweł napisał(a):

|
I walkower za Guzmicsa. Świetnie.
|
ArturBarlinek napisał(a):

i Guerriera, który nie zagra 
ps. jeśli tego nie wygramy, to jesteśmy totalnymi patałachami. To już byłaby jakaś katastrofa.
|
I Brleka, którego pewnie nie zgłoszą
