wiśnia napisał(a):

|
Dwa pytanka.Czy to były rezerwy Omonii czy pierwszy skład? i gdzie jest Czarek Wilk?
|
nie wiem ale to najlepsi strzelcy ubiegłego sezonu dla Omonii:
Αντρέ Άλβες 15
Δημήτρης Χριστοφή 8
Γιώργος Εφραίμ 7
Αντρέ Σκέμπρι 7
Λεάντρο Μαρκολίνι 6
Φρέντι Ντος Σάντος 6
Μάρκο Σοάρες 3
Ρασίντ Αλαμπί 3
Ζοάο Πάολο Αντράντε 2
Νούνο Ασίς 2
Ντανιέλσον Φερέιρα 1
Ζοάο Άλβες 1
Ρενάτο Μαργκάσα 1