Wyświetl pojedynczy post
lukas14
Senior Member
 
Od: 11.2011

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#11451
Stary 27.11.2011, 11:15
Tymi zawodnikami mogła by sie zainteresowac wisla i mysle ze byly by to bardzo dobre wzmocnienie jak by udalo im sie chociaz paru takich kupic .

Emmanuel Kone http://www.transfermarkt.de/de/emman...ler_39190.html
John Goossens http://www.transfermarkt.de/de/john-...ler_35527.html
Tomasz Kupisz http://www.transfermarkt.de/de/tomas...ler_45185.html
Dudu Paraiba http://www.transfermarkt.de/de/dudu-...ler_58446.html
Waldemar Sobota http://www.transfermarkt.de/de/walde...er_110852.html
Bartosz Rymaniak http://www.transfermarkt.de/de/barto...ler_81257.html
Aleksander Woźniak http://www.transfermarkt.de/de/arkad...er_144721.html
Jakub Świerczok http://www.transfermarkt.de/de/jakub...er_193554.html
Łukasz Skorupski http://www.transfermarkt.de/de/lukas...ler_80894.html
Tomasz Cywka http://www.transfermarkt.de/de/tomas...ler_38558.html
Agim Ibraimi http://www.transfermarkt.de/de/agim-...ler_47005.html
Tavares http://www.transfermarkt.de/de/tavar...ler_69184.html
Dalibor Volas http://www.transfermarkt.de/de/dalib...ler_60273.html
Renan Bressan http://www.transfermarkt.de/de/renan...ler_66008.html
Łukasz Szukala http://www.transfermarkt.de/de/lukas...ler_19081.html
Odpowiedz cytując