Wyświetl pojedynczy post
Reserve
Senior Member
 
 
Od: 06.2011

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#12
Stary 10.11.2011, 21:05
Wg. mnie najlepszy skład:
---------------Pareiko-------------
Jovanovic-Czekaj-Diaz---Paljić
---------------Nunez---------------
--------------Guła------------------
---Kirm-------------------Iliev----
--------Biton------Genkov--------

Odpowiedz cytując