Wyświetl pojedynczy post
przem
Senior Member
 
Od: 11.2010

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#4689
Stary 29.08.2011, 10:36
Cytat:
De droom van Wisla Krakow was net als bij FC Twente de Champions League te bereiken. Het was de doelstelling die technisch directeur Stan Valckx en trainer Robert Maaskant bij hun komst vorig jaar stelden. Het landskampioenschap leidde tot euforie bij de Polen, de Champions League-kwalificatie leek een nieuw succesverhaal te worden, totdat doelman Sergei Pareiko in de return tegen Apoel Nicosia zijn ploeg een slechte dienst bewees.

De goalie was schuldig aan alle tegengoals, waaronder de laatste drie minuten voor tijd. De droom van Maaskant en zijn elftal spatte wreed uiteen. De voormalige trainer van onder meer RBC Roosendaal, Willem II en NAC hoopt volgend seizoen een nieuwe poging te wagen. Tot die tijd rest een uitdagende Europa League-poule en de jacht op een nieuw kampioenschap.

In zijn ploeg heeft Maaskant plek voor twee Nederlanders, Kew Jaliens en Michael Lamey. De Bulgaar Tsvetan Genkov, de Serviër Ivica Iliev en de jonge Pool Patryk Malecki zijn de meest offensieve spelers van de ploeg. De Israelische middenvelder Maor melikson maakte drie treffers in zes Europese duels.
W Holandii całą winę zwalają na Pareikę, który zniszczył sen Maaskanta . No i ciekawa dla nich jest grupa 3 holenderskich trenerów. Napisali też, że przegraliśmy z drużyną "LEGIA GDANSK" (http://www.vi.nl/Nieuws-item/205963/...wegspoelen.htm). No i że wszyscy są bardzo zawiedzeni ligowym startem Wisły, gdzie tracimy 4 punkty do liderów. Wspomagane google translatorem Dutch-English i dalej na PL .
Odpowiedz cytując