elliot_ness napisał(a):

z oficjalnej strony Girona Futbol club
"El Wisla no ha fet cap oferta per Despotovic
En referència a la informació apareguda en alguns mitjans sobre una oferta del Wisla de Cracòvia per fitxar el davanter blanc-i-vermell Ranko Despotovic, el Girona FC vol negar categòricament aquesta notícia.
En cap moment el Wisla ha contactat amb el Girona FC per fitxar l’internacional serbi. "
|
Czyli ?

Tłumacz w google nie daje rady
